کارو استخدام

انواع آگهی های شغلی از سایت کار و استخدام

نحوه ثبت آگهی در سایت کار و استخدام

سایت کار و استخدام وبسایتی است که به منظور یافتن نیروی کار ماهر و با تجربه راه اندازی شده تا با درج  فراخوان ها و آگهی های استخدام کارجویانی  توانمند و علاقمند  را به شرکت ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی جهت همکاری معرفی نماید.بزرگ ترین نگرانی و تشویش ذهنی افراد بعد از فارغ تحصیلی و گرفتن مدرک تحصیلی پیدا کردن کار است. جوانان امروزی به هر کاری راضی نمی شوند. گاهی مدت ها وقت و هزینه خود را صرف پیدا کردن کار و شغلی می کنند که متناسب با علاقه و توانایی و رشته تحصیلی شان باشد.

خوشبختانه وجود استارت آپ های متعدد تا حد زیادی این مشکل را رفع و رجوع نموده اند و بسیاری از این طریق شغل مورد نظر خود را یافته اند. علاوه بر آن بسیاری از شرکت ها و نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی به اهمیت این مسئله پی برده اند و اقدام به راه اندازی سایت هایی تحت عنوان پلتفرم کاریابی کرده اند.

مزایای استفاده از سایت کار و استخدام
بهترین سایت پیدا کردن کار

مزایای استفاده از  کارو استخدام

سایت کار و استخدام چگونه عمل میکند؟

  این وبسایت نتیجه پیشرفت تکنولوژی و فناوری های نوین می باشد. با ترقی و حرکت روبه رشد تکنولوژی بسیاری از مشاغل به سمت اینترنتی شدن کشیده شده اند و با قالب و ساختار سنتی فاصله بسیاری گرفته اند. سایت کار و استخدام سایتی است که به منظور یافتن نیروی کار ماهر و با تجربه راه اندازی شده تا با درج  فراخوان ها و آگهی های استخدام کارجویانی  توانمند و علاقمند  را به شرکت ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی جهت همکاری معرفی نماید.

مزایای استفاده از این سایت

استفاده از این سایت علاوه بر فواید بیشماری که برای کارجو به دنبال دارد از جهاتی برای کارفرما و صاحبان مشاغل نیز دارای فایده می باشد. از جمله مهمترین فواید استفاده از سایت کار و استخدام عبارتند از:

۱: انتخاب و استخدام افراد با تجربه و ماهر

استفاده از سایت کار و استخدام سبب می شود تا کار فرما بتواند به اطلاعات دسته بندی شده کارجویانی که در این سایت ثبت نام کرده اند دسترسی داشته باشد و با توجه به سوابق و تحصیلات آن ها بهترین نیروی کار را مطابق با نیاز خود انتخاب نمایند.

۲: ایجاد تعامل میان کارجو و کارفرما

استفاده از این سایت سبب می شود تا کارجویان و متقاضیانی که در سایت مورد نظر ثبت نام کرده اند ؛ بدون صرف وقت و معطلی کارنامک  و اطلاعات خود را برای کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که در سایت آگهی داده اند ارسال نمایند. علاوه بر این کارفرما نیز می تواند در کمترین زمان ممکن به اطلاعات دسته بندی شده و مرتب شده کارجویان دسترسی داشته باشد. این فرایند سبب ایجاد تعاملی مثبت میان کارجو و کارفرما می شود.

سایت کار و استخدام چیست؟
پیدا کردن کار مطمئن و امن در کارو استخدام

۳: ایجاد کارنامه ی حرفه ای برای کارجو

کارجویان و متقاضیان کار با استفاده از  وبسایت کارواستخدام نیازی به آماده کردن کارنامه یا رزومه نخواهند داشت زیرا در اغلب سایت ها رزومه را در قالب سوالات چهار گزینه ای و کادرهایی تدارک دیده شده است و کارجویان می توانند بدونه دردسر گزینه های مناسب را تیک بزنند.

۴: در دسترس قرار دادن اخبار مهم و به روز مربوط به کار و استخدام

استفاده از سایت کار و استخدام سبب می شود تا بازدید کنندگان سایت که معمولا کارفرمایان و کارجویان هستند از آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به استخدام مطلع شوند.

۵: صرفه جویی در وقت و هزینه

مهمترین مزیت استفاده از سایت کار و استخدام صرفه جویی در وقت و هزینه ها می باشد. این مزیت شامل حال کارفرما و کارجو می شود.

۶: درج آگهی در صفحات مشخص

یکی از خاصیت های این سایت این است که دارای صفحه های متعددی است که اطلاعات مربوط به هر شغل و حرفه ای به طور جداگانه در یکی از این صفحات درج شده اند بنابراین مراجعه کنندگان بدون صرف وقت به راحتی می توانند اطلاعات مربوط به کار مورد نظر خود را مشاهده نمایند.

نحوه جذب کارجو در کارواستخدام توسط کارفرما

یکی از بهترین و مناسب ترین راه های استخدام نیروی کار مناسب مراجعه به این سایت  می باشد. کارفرما می تواند به وسیله درج آگهی در این سایت ها کارنامه یا رزومه های متعددی را از طرف متقاضیان دریافت نمایند و با بررسی آنها توسط کارفرما می توانند بهترین و ایده آل ترین را انتخاب کرد.

نحوه ثبت آگهی استخدام در سایت کار و استخدام

"<yoastmark

روش ثبت نام آگهی استخدام در این سایت این گونه است که باید در سایت مورد نظر عضو شده و در صفحه های ایجاد شده اطلاعات تحصیلی و شخصی خود را درج کرد. در قدم بعدی باید یک حساب کاربری به نام خود افتتاح نمود و آگهی شغلی خود را متناسب با نیاز کارفرما تدوین کرد. در اقدام نهایی باید نحوه تماس کارفرما را با خود مشخص کرد و شماره تلفن های در دسترس را در پایین صفحه رزومه خود قید نمود.

ویژگی های یک آگهی استخدام قوی درشرکت  کارو استخدام

یک آگهی قوی در وبسایت کارو استخدام  باید دارای ویژگی ها و مشخصه هایی باشد که مهمترین آن ها به عبارت ذیل می باشند:

۱: شرح کامل و دقیق از نوع کسب و کار

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها و یا افراد حقیقی و حقوقی که در سایت کار و استخدام اقدام به درج آگهی استخدام می نمایند از عناوینی غیر از نام اصلی شرکت و یا نوع کسب و کار می نمایند.

*بسیاری از شرکت ها و سازمان ها و یا افراد حقیقی و حقوقی که در سایت کار و استخدام اقدام به درج آگهی استخدام می کنند ، از عناوینی غیر از نام اصلی شرکت و یا نوع کسب و کار استفاده می نمایند.*

در این حالت کارجو و متقاضیانی که به سایت مراجعه می کنند و آگهی را مطالعه می نمایند سردرگم می شوند و دقیقا نمی دانند با چه نوع کسب و کاری روبه رو هستند.

۲: آگهی استخدام باید شامل خلاصه ای از شرح وظایف باشد

بسیاری از کارفرمایان در این سایت و در زمان ثبت آگهی استخدام تنها به درج ردیف شغلی می پردازند و از شرح وظایف و مهارت هایی که کارجو باید داشته باشند صرف نظر می نمایند. بروز چنین حالتی سبب می شود تا کارجو اطلاعات خویش را که در قالب کارنامه برای کارفرما ارسال می نماید ناقض بوده و حتی ممکن است مهارت متقاضی سنخیتی با نیروی کار مورد نیاز کارفرما نداشته باشد.

۳: مشخص کردن میزان دقیق حقوق در آگهی استخدام

از دیگر مواردی که سبب میشود تا آگهی استخدامی که در این سایت ثبت می شود قوی و جالب به نظر برسد این است که میزان دقیق حقوق در آن درج شده باشد. اگر حدود حقوق عنوان شود کارجو میزان توقعات خود را با شرایط شغلی کارفرما خواهد سنجید و در صورت قبول شرایط با کارفرما تماس می گیرد . در غیر این صورت از آن صرفه نظر کرده و سبب تلف شدن وقت خود و کارفرما نخواهد شد.

۴: کنار گذاشتن انتظارات غیر منطقی

وجود انتظارات بالای کارفرما در آگهی استخدام که در سایت کار و استخدام ثبت نموده است باعث می شود تا کارجویان و مراجعه کنندگان سایت از کنار آگهی مورد نظر به سادگی عبور کرده و توجهی به آن ننمایند . در نتیجه کارفرما برای مدتی طولانی هیچ گونه رزومه ای را دریافت نمی کند.

فواید درج آگهی استخدام در کارواستخدام برای کارفرما

فواید درج آگهی استخدام در سایت کار و استخدام برای کارفرما
فواید درج آگهی استخدام در سایت کار و استخدام برای کارفرما

ثبت آگهی استخدام در این سایت سبب می شود تا کار فرمایان تنها به وسیله چند کلیک ساده وارد سایت شوند . با نیروهای کار متعدد و ماهر روبه رو شوند و در کم ترین زمان ممکن نیروی کار مورد نظر خود را استخدام نمایند.همچنین کارفرمایان بدون صرف وقت برای توجیه کردن کارجو درباره انتظارات، میزان حقوق، نحوه کار، ساعات کاری و بسیاری مسائل دیگر می توانند قرارداد کاری مابین خود و کار جو را امضاء نمایند.

مشخصه های بارز سایت کار و استخدام

  karoestekhdam.com دارای مشخصه ها و ویژگی هایی است که مهمترین آن ها شامل این موارد می شود:

  1.  داشتن قابلیت فضایی گسترده برای دسترسی بهتر و بیشتر بازدیدکنندگان.
  2.  قابلیت دسترسی در ۲۴ ساعت و در هر مکان تنها به شرط وجود اینترنت.
  3.  ثبت کردن حجم بالایی از اطلاعات و کارنامک های کارجویان.
  4.  قابلیت فیلتر کردن متقاضیان.
  5.  قابلیت ثبت آگهی به ساده ترین روش ممکن.
  6.  دارا بودن قابلیت اتوماسیون بودن.
  7.  انتشار آگهی های افراد در کمترین زمان ممکن.

نکته:

درج آگهی استخدام در این سایت باید با استراتژی و برنامه از پیش طرح شده انجام بگیرد. پیش از هر اقدامی لازم است مشخص شود تا هدف های مورد نظر در کدام پلتفرم وجود دارند . در این حالت می توان از میان گزینه های موجود بهترین و مناسب ترین گزینه را به عنوان نیروی کار انتخاب کرد.

نکات مهم درباره وظایف سایت کار و استخدام

نکات مهم درباره وظایف دارندگان سایت کار و استخدام
نکات مهم درباره وظایف دارندگان سایت کار و استخدام

این سایت  که روزانه مخاطبان بسیاری از سایت او بازدید می کنند موظف است تا کارکرد صحیح سایت را در هر لحظه چک نموده و از این موضوع اطمینان حاصل کند. در دسترس قرار دادن سایت و همچنین ارائه سرویس به مخاطبان از جمله بارزترین وظایف این سایت می باشند.سایت کار و استخدام  باید متوجه این قضیه باشد که بسیاری از کارجویان و کارفرمایان به امید رفع نیاز خود وارد سایت مربوطه می شوند. بنابراین حد الامکان باید  از بروز مشکل در سایت جلوگیری کرده و در صورت بروز هر نوع ایرادی سریعا آن را رفع نماید.

 

 

ارسال دیدگاه

هفده + هفت =